En ny era är här

Efter långt och noggrannt övervägande valde jag att radera allt det gamla som fanns på min blogg. Texter, bilder och annat som virtuellt plitats mer har raderats och i stället finns dessa minnen kvar i huvudet. Ingenting har egentligen försvunnit, det har bara bytt form.

I framtiden blir det andra bullar som gäller här hos Mirabilis. Då jag numer huserar som student nere i landet mesta studentstad Lund kommer inriktningen på bloggen ligga vid livet här och hur det är att vara student, med allt vad det innebär. Givetvis utan att min fantastiska humor och diverse tänkvärda inlägg går förlorade. ;) Mycket nöje allihopa, och jag hoppas att ni kommer följa mig här i fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: Li

Det är fantastiskt! FAN VA GLA JAG BLEV DA!

uch uch uch jag vill värkligen träffa dig nu. Jag är glad och ledsen och stressad och trött samtidigt :( vi får ha ett deeptalk näru kommer hem min tvillingsyster.

2010-12-01 @ 09:10:13
URL: http://loheim.blogg.se/
Postat av: louise

skön header!! :D

2010-12-01 @ 22:13:59
URL: http://lewlewlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0